Общи условия за пазаруване през B2B онлайн платформата www.psdsolutions.bg
Настоящите Общи условия /ОУ/ са изготвени и приети на основание Закон за защита на потребителите /ЗЗП/, Закона за електронната търговия /ЗЕТ/, Закона за електронния документ и електронния подпис /ЗЕДЕП/, Закона за задълженията и договорите /ЗЗД/, Търговския закон /ТЗ/, Директива 2000/31/ЕО на ЕП и Съвета от 08.07.2000 г. и действащите нормативни актове в Република България.
Уважаеми Контрагенти,
Моля, прочетете внимателно настоящите Общи условия. Същите са общодостъпни чрез сайта и се предоставят по начин, който позволява тяхното съхраняване и възпроизвеждане.
Настоящите Общи условия уреждат отношенията, свързани с осъществяването на електронна търговия, по смисъла на ЗЕТ, между доставчика на услуги на информационното общество „ПИ ЕС ДИ ЕС ” ООД, със седалище и адрес на управление гр. София, р-н Слатина, бул./ул. Голаш, бл. 28, вх. Б, ет. 4, ап. 16, вписано в Търговския регистър на Агенция по вписванията с ЕИК 175092679, e-mail:office@psds-bg.com, наричано по-долу за краткост „ПИ ЕС ДИ ЕС ” от една страна и от друга страна - Получателят /-ите/ на услуги (наричан „Потребител /-и/”), които услуги се предоставят чрез домейн: www.psdsolutions.bg, наричан по-долу за краткост “онлайн платформа”.
СТОКИ. ЦЕНИ НА СТОКИТЕ.
1. B2B платформата www.psdsolutions.bg предлага богата гама от стоки за градина, обзавеждане, строителство и декорация. За всяка стока са посочени цените без ДДС и основните характеристики.
1.1. Цените на стоките, обявени в интернет сайта са валидни само за покупка чрез онлайн магазина www.psdsolutions.bg.
2. ПИ ЕС ДИ ЕС не носи отговорност за непълни данни и неточности в описанието на стоките, които не се отнасят към основните характеристики на стоката, включително за възможни разлики в цветовете на закупените стоки, дължащи се на различните видове екрани на компютрите и техните настройки.
3. Цялата информация относно предлаганите за продажба чрез онлайн платформата стоки включително, но не само технически характеристики, гаранционни условия, начин на употреба и т.н. е предоставена от производителя, респективно вносителя на съответната стока, като ПИ ЕС ДИ ЕС не носи, каквато и да е отговорност, при невярно, неправилно или неточно представена информация, вярна информация, представена по заблуждаващ начин, при разминаване между представеното фактическо и действителното положение, както и при печатни грешки.
4. Цените на стоките са посочени в лева без ДДС. Стойността на пощенските/транспортните разходи, свързани с доставката на стоката не е включена в цената на стоките.
5. Потребителите заплащат стоките по цени, действащи към момента на извършване на поръчката.
6. ПИ ЕС ДИ ЕС си запазва правото да променя, по всяко време, информацията, публикувана в сайта, в това число, информацията, която се отнася до стоки, услуги, цени и характеристики на стоките. Потребителите се считат информирани и промените влизат в сила от момента на публикуването им. Възможно е към момента на извършване на поръчка чрез онлайн платформата, част от информацията в сайта да не е актуална или наличностите от стоките да бъдат изчерпани. Във всеки от тези случаи, Потребителят ще бъде информиран чрез предоставения от него телефон или електронен адрес за контакт.
ПОРЪЧКИ
7. Регистрирани потребителите имат право да поръчват всички стоки, предлагани на сайта на ПИ ЕС ДИ ЕС. Регистрацията в сайта е задължителна. Поръчката на стоки чрез платформата www.psdsolutions.bg предвижда задължение за потребителя да извърши плащане на поръчаните стоки по един от начините за плащане, посочени в т. 12 – 14 от настоящите Общи условия.
8. При извършване на поръчка на Сайта, Потребителят влиза в договорни отношения с "ПИ ЕС ДИ ЕС" ООД, касаещи конкретната поръчка и регламентирани с настоящите Общи условия. С натискане на бутона "Продължете", потребителят се съгласява да закупи стоките, намиращи се в „Кошницата” при условията, съгласно настоящите Общи условия. Това действие има правно обвързваща сила.
9. На посочения от Вас e-mail ще получите потвърждение на поръчката си в срок до 1 /един/ работен ден от изпращането й. С получаване на това потвърждение Договорът за продажба от разстояние се счита за сключен.
10. При допуснати технически грешки в публикуваната информация на Сайта, в резултат на което поръчката не може да бъде изпълнена или при изчерпана наличност от поръчаните стоки, ПИ ЕС ДИ ЕС има правото, чрез уведомление до Потребителя да откаже изпълнението на поръчката и не дължи друго обезщетение на Потребителя, освен възстановяване на сумите, заплатении/или депозирани от потребителя за отменената поръчка, ако има такива. В този случай, ПИ ЕС ДИ ЕС може да достави на потребителя стоки или услуги със същото качество и цена, но само и единствено след уведомление, изпратено до потребителя, посочващо по ясен и разбираем начин промяната. В този случай, при упражняване правото на отказ от сключения договор от страна на потребителя, разходите по връщането на стоката са за сметка на ПИ ЕС ДИ ЕС.
11. Всяка една поръчка се прозвънява предварително, преди да бъде изпратена с цел проверка на информацията подадена от клиента.
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
12. Потребителят може да заплати цената на поръчаната стока по един от следните начини:
12.1. За стоки, с място на доставка – на територията на Република България:
12.1.1. Плащане при доставка („наложен платеж“).
12.1.2. Плащане по банков път.
12.2. За стоки, с място на доставка – извън територията на Република България:
12.2.1. Плащане по банков път:
Получател: „ПИ ЕС ДИ ЕС” ООД
Банка: Обединена Българска Банка АД
IBAN: BG31UBBS81551013408530
BIC:UBBSBGSF
12.2.2. Плащане с дебитна /кредитна карта - БОРИКА, VISA и MasterCard
12.3. С приемането на настоящите Общи условия потребителят, дава своето изрично и безусловно съгласие да заплаща авансово на ПИ ЕС ДИ ЕС, цялата продажна цена на поръчана чрез онлайн платформата стока, когато доставката е извън територията на Република България.
13. При избран начин на плащане „плащане при доставка” („наложен платеж“) клиента дължи такса наложен платеж, която е процент от стойността на пратката и се изчислява автоматично от сайта преди финализиране на поръчката. Потребителят се задължава да заплати в момента на доставката на куриера, извършващ доставката пълната стойност на доставената стока, съгласно потвърдената поръчка, ведно с цената за доставка на стоката, освен в случаите когато доставката е безплатна. Потребителят предава на куриера дължимата сума, което се отбелязва в талона за приемо–предаване, (удостоверяващ предаването на стоката от куриера на потребителя), който служи за разписка. С подписването талона за приемо – предаване купувачът овластява куриера да предаде от негово име и за негова сметка на ПИ ЕС ДИ ЕС сумата представляваща продажната цена на доставената стока.
14. При избран начин на плащане „по банков път”, Потребителят заплаща стойността на поръчаната стока, съгласно потвърдената поръчка в банковата сметка на ПИ ЕС ДИ ЕС, посочена на сайта. Моля, посочвайте в платежното нареждане като основание за плащане номера на поръчката Ви, генериран при изпращането й. Всички банкови такси са за сметка на Клиента. Ако в срок от 5 работни дни след потвърждаване на поръчката, сумата по същата не постъпи в посочената банкова сметка, поръчката ще бъде автоматично анулирана.
15. Възстановяването на суми по поръчки, при избран начин на плащане "Банкова карта" се извършват, чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е направено плащането в срок от 14 дни.
ДОСТАВКА
16. Срокове на доставка.
Стоките, поръчани от онлайн платформата www.psdsolutions.bg се доставят след допълнително уточенение, когато наш оператор се обади, за да потвърди поръчката. Клиентът ще бъде информирам за възможните срокове за доставка в зависимост от обема на поръчката.
17. ПИ ЕС ДИ ЕС не носи отговорност за неточно и/или забавено изпълнение, когато това се дължи на забава по вина на куриера/транспортната и/или посочени от Потребителя неверен или непълен адрес, лице за контакти и/или телефон, както и при други, независещи от ПИ ЕС ДИ ЕС обстоятелства.
17.1. Доставки с бърз и експресен транспорт са за сметка на Купувача. Получателят поема риска от евентуална злополука при транспортирането на пратката.
18. При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Потребителя и/или упълномощено от него лице. Потребителят следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера / транспортната фирма незабавно, както и да уведоми ПИ ЕС ДИ ЕС на тел.: +359 89 676 9222 или на електронна поща: office@psds-bg.com.
19. При приемане на пратката от Потребителя без забележки, последващи рекламации за липси и/или явни недостатъци са неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера/транспортната при получаването на пратката и ПИ ЕС ДИ ЕС не бъде незабавно уведомен на тел.: +359 89 676 9222, Потребителят губи правото си на привеждане на констатираните липси и/или явни недостатъци в съответствие с договора за продажбата.
20. Потребителят има право да откаже приемането на доставката, ако сумата, която следва да заплати на куриера при „плащане при доставка” не съответства на дължимата. В този случай, Потребителят следва да се свърже незабавно с ПИ ЕС ДИ ЕС на тел.: +359 89 676 9222, за отстраняване на несъответствието.
21. При предаване на стоките, Потребителят или трето лице, посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите я документи ако има такива. За трето лице се счита всяко лице, което не е титулярна заявлението, но приема стоката при доставка на посочения от Потребителя адрес за доставка.
22. При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай че Потребителят не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, ПИ ЕС ДИ ЕС се освобождава от задължението си да достави заявените стоки и Потребителят губи правата си по извършената от него поръчка за доставка на стоки.
23. Когато доставените стоки явно не съответстват на заявените за покупка от Потребителя и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, Потребителят има право да поиска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на поръчаната, уведомяването за такова искане на ПИ ЕС ДИ ЕС на тел. +359 89 676 9222.
24. Вземи от склад
„Вземи от склад“ е опция, която предоставя възможност поръчана от онлайн платформата стока да бъде получена в избран склад на ПИ ЕС ДИ ЕС. За да се възползвате от опцията „Вземи от склад“ е необходимо: Да поръчате стока от онлайн платформата. Да попълните коректно всички формуляри за поръчка, като задължително посочите получател на стоката и изберете склада на ПИ ЕС ДИ ЕС, в който същата да бъде получена. Да заплатите цената на стоката посредством банков превод или в брой. Получаването става само в обявеното работно време във съответния склад на ПИ ЕС ДИ ЕС, единствено от лицето посочено като получател, след задължителното представяне на документ за самоличност, номер на поръчка и подписване на приемо-предавателен протокол, където получателят собственоръчно изписва собственото и фамилното си име. Всички поръчки "Вземи от обект" са готови за вземане, след като се потвърди на клиента по телефон, че може да си вземе поръчката.
Важно!!! - ПИ ЕС ДИ ЕС не носи отговорност за непотърсена/неполучена в срок стока, като след изтичане на срока от 14 дни, поръчката ще се счита за анулирана, а сумата за покупката ще се възстанови на клиента спрямо условията за онлайн пазаруването.
Поръчките може да се получат само от лицето посочено като получател, затова се изисква и документ за самоличност. Ако лицето посочено като получател, изпрати трето лице за вземане на пратката, той трябва да разполага със всички документи на самата поръчка или тяхно копие, като лицето посочено като получател, трябва да уведоми в писмен вид онлайн-отдела (на office@psds-bg.com), като предостави имената на третото лице и след като получи потвърждение от онлайн отдела, той може да изпрати третата страна за вземане на неговата пратка. При получаване на пратката, третата страна ще подпише приемно-предавателен протокол.
25. Търговска гаранция.
25.1. Търговска гаранция е всяко задължение, поето от търговеца или производителя към потребителя в допълнение към неговото задължение по този закон да осигури съответствие на стоката с договора за продажба, да възстанови заплатената сума или да замени или поправи стоката, или да предостави друг вид обслужване, свързано със стоката, когато тя не отговаря на спецификациите или евентуално на други изисквания, несвързани със съответствието на стоката с договора за продажба, посочени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в съответната реклама, направена в момента на сключване или преди сключване на договора.
25.2. В случай на закупуване на стоки, за които производителят е предоставил търговска гаранция, ведно с гаранционна карта, потребителят има право да предяви рекламация за несъответствия в доставената стока в сроковете и при условията, посочени от производителя в гаранционна карта, придружаваща стоката.
25.3. Потребителят не може да се позове и губи правата си по предоставената Търговска гаранция:
25.3.1. в случай на изгубена гаранционна карта и/или касов бон;
25.3.2. при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизирано от ПИ ЕС ДИ ЕС или производителя лице или сервизен център. (Оторизираните лица са посочени в гаранционната карта);
25.3.3. в случай на повреди, причинени от неправилна експлоатация;
25.3.4. в случай на нарушаване на физическата цялост на стоката;
25.3.5. в случай на химическо, електрическо и/или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на стоката;
25.4. Предоставената за стоката търговска гаранция не покрива компоненти на стоката с ограничен срок на годност (батерии, консумативи и др.).
25.6. Гаранционното обслужване се извършва само и единствено в посочените на гаранционната карта сервизни центрове, при наличие на пълна документация и окомплектовка на стоката.
25.7. Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 – 115 от ЗЗП, и по-точно - независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115 от ЗЗП.
26. Рекламации
26.1. Рекламациите се предявяват пред ПИ ЕС ДИ ЕС или пред упълномощено от него лице.
26.2. Рекламации могат да бъдат предявявани само в момента на подписване на документа, който придружава всяка доставка.
26.3. Обосновани рекламации по качеството се предявяват на ПИ ЕС ДИ ЕС в писмена форма в рамките на три дни от получаването на доставката. След изтичане на срока считаме доставката за одобрена.
26.4. ПИ ЕС ДИ ЕС не приема рекламации, дължащи се на неправилна употреба или злоумишлени действия от страна на КУПУВАЧА.
26.5. Други права, особено такива за компенсация на разходи за непосредствени или посредствени щети, не се полагат на КУПУВАЧА.
26.6. ПИ ЕС ДИ ЕСсе задължава да разреши възникналия проблем при пряко договаряне с КУПУВАЧА.
- При стоки с предоставена търговска гаранция - на място, във всеки оторизиран сервиз на производителя/вносителя на съответната стока, посочен в гаранционната карта на стоката;
26.7. Рекламациите от разстояние се подават чрез нашата форма за рекламации или писменно и се изпращат на следните адреси:
- на адреса по търговска регистрация на дружеството „ПИ ЕС ДИ ЕС“ ООД – гр. София, ул. Голаш
- по електронен път - на електронния адрес за рекламации на ПИ ЕС ДИ ЕС – office@psds-bg.com
26.8. При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
26.9. При подаване на рекламация, потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
- касова бележка или фактура;
- протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
- други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
- документите предоставяни в сервизи или на място в магазина, трябва да са само и единствено оригиналните такива
27. Разходите за експедиране на рекламираната стока се уточняват, когато рекламацията бъде заявена на тел.: +359 89 676 9222 . ПИ ЕС ДИ ЕС уведомява потребителя в срок от 1 (един) работен ден, преди изпращането на куриер за експедиране на потребителската стока. Потребителя е длъжен да предаде рекламираната стока на куриера. При предаването се съставя товарителница, в която се описва съдържанието на пратката, като същата служи като доказателство за предаване на стоката.
ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ
28. В случай на периодично нарушение на настоящите Общи условия от страна на Потребител, ПИ ЕС ДИ ЕС има право да откаже изпълнението на последваща поръчка към същия.
29. Въпроси, запитвания и консултации на Потребителя могат да бъдат извършвани оn-line чрез платформата на ПИ ЕС ДИ ЕС на формата за въпроси и запитвания или на тел.: +359 89 676 9222, в рамките на работното време: от 8:30 до 17:30 часа от понеделник до петък.
30. Настоящите Общи условия могат да бъдат актуализирани по всяко време, без да е необходимо специално уведомяване на Потребителите. ПИ ЕС ДИ ЕС не носи отговорност, в случай че Потребителите не са се запознали с последващи актуализации на публикуваните на Сайта Общи условия.
31. Приемането на настоящите Общи условия от потребителите се извършва чрез маркирането на полето (чекбокса) "Запознах се и съм съгласен с Общите условия" в рамките на процедурата по подаване на съответна поръчка за покупка и след като потребителят е въвел изискваните от процедурата лични данни. Маркирането на посоченото поле съставлява електронно изявление по смисъла на ЗЕДЕП. С приемането на Общите Условия потребителят изразява съгласие за сключване на договор за продажба от разстояние.
32. Чрез попълването и изпращането формата за регистрация Клиента се съгласява с общите условия на онлайн платформата на “ПИ ЕС ДИ ЕС” ООД. Като автоматично дава съгласието си, да получава периодично електронна поща, както и SMS известия на посочения от телефона за контакти. Клиентът може по всяко едно време, да се откаже като направи това през настройките в профила си.
33. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
1. ПИ ЕС ДИ ЕС не носи отговорност за неизпълнение на приети заявки за доставки, причинено от настъпване на форсмажорни обстоятелства, за срока на действие на същите.
2. ПИ ЕС ДИ ЕС си запазва правото на промени в условията на продажба, доставка и плащане